.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

lauantai 15. elokuuta 2015

Voimaruno & voimakortti la 15.8.2015: Luon yhdessä isompaa taideteosta



 Olet osa suurempaa kokonaisuutta 
se on sinun tehtäväsi 
olla osana luoden yhdessä
 tehden pienen palasi
isommasta taideteoksesta

 vasta osien yhdistyessä 
voi kokonaisuus tulla näkyväksi 

silloin vasta voit ymmärtää ja nähdä 
kaiken todellisen kauneuden 
kaiken merkityksen 
sen suuremman viisauden
 joka luo taideteosta nimeltä elämä 
tällä maapallolla 
planeetalla maa



Ymmärrän olevani osa isompaa kokonaisuutta. Silloin elämäni ei voi milloinkaan tuntua hetkeäkään merkityksettömältä. Tärkein roolini on olla sellainen kuin olen todellisuudessa. Ajattelen, että olen palapelin palanen. Jokaisella palalla on oma paikkansa. Tässä isossa palapelissä, taideteoksessa on jokainen pala erilainen. Siksi minun on oltava oma ainutlaatuinen itseni, että sopisin omaan paikkaani kokonaisuudessa. Ilman minua taideteos ei tule valmiiksi. 

Etsin omaa ainutlaatuisuuttani ja tuon sitä enemmän esiin joka hetki. Olen täydellinen omana itsenäni, sopiva omaan tarkoitukseeni, paras mahdollinen osanen sellaisena kuin olen.


*

Uudet julisteet tilattavissa!
julisteet
Kehystä omat suosikkisi & luo läsnäolon hetkiä kotiisi.

*

Tuleeko sinulle voimakirje?
voimakirje
Ilmainen Voimakirje ilmestyy perjantaisin.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti