.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

maanantai 14. huhtikuuta 2014

Mielen Voimatreeni vko 5: Lopetan etsinnän - Olen jo perillä






Mielen voimatreenissä vahvistetaan näkymättömiä lihaksia, jotka lisäävät hyvinvointia ja auttavat jaksamaan paremmin. Lähde mukaan treenaamaan. Julkaisen uuden viikkoharjoituksen maanantai-iltaisin. Voit tehdä muistiinpanoja omista kokemuksistasi treenin aikana, jolloin syvennät samalla itsetuntemustasi. 



VOIMATREENI 

VKO 5


LOPETAN ETSINNÄN - OLEN JO PERILLÄ




Lopettaessamme etsinnän voimme huomata, että olemme jo perillä. Voimme pysäyttää itsemme hetkittäin, mutta mielemme lähtee helposti uudelleen harhailemaan. 

- Juuri nyt kirjoittaessani tässä näitä sanoja olen tyytyväinen ja onnellinen, kaikki on hyvin. Voin jäädä tähän olotilaan, se on minun päätettävissäni, minun oma valintani joka hetki.

Usein tahdomme tietää miten pääsemme nopeammin päämäärään ja äkkiä perille. Ehkä emme todellisuudessa haluakaan päästä heti perille. Voimme elää täydesti tätä hetkeä, tätä omaa elämäämme juuri tässä missä nyt olemme.





VOIMATREENI HARJOITUS

vko 5




LOPETAN ETSINNÄN - OLEN JO PERILLÄ


Tarkkaile tämä viikon ajan omaa elämääsi ja ympäristöäsi uusin silmin. Älä etsi sitä mitä sinulla ei ole vaan 


NÄE SE KAIKKI MITÄ SINULLA ON




Mitä enemmän kiinnität huomiosi siihen mitä sinulla on, sitä enemmän nämä asiat kasvavat ja vahvistuvat. Se mistä olet kiitollinen alkaa lisääntyä. Ole siis kiitollinen


 KAIKESTA MITÄ RAKASTAT ELÄMÄSSÄSI



Jos löydät



 PIENEN IDUN




siitä mitä haluaisit elämääsi vahvemmin niin ala vaalia ja rakastaa tuota pientä itua. Jonain päivänä sinulla on kokonainen vahva kasvi, joka kantaa runsaasti hedelmää.


Onnellisia ja kiitollisia hetkiä tähän viikkoosi!






VOIMARUNO TREENIN TUEKSI


Etsiessäni onnea
joudun usein sivupoluille,
luulen löytäväni onnen sieltä
missä sitä ei ole koskaan ollutkaan.


Etsiessäni onnea 
luulen sen olevan jotain 
mitä se ei voi koskaan olla.


Olen etsijä,
kun lopetan etsinnän
olen perillä.

VoimaPuutarha © RunoTalo




VOIMATREENI KESKITTYY VAHVISTAMAAN

  • läsnäoloa
  • positiivisuutta
  • kiitollisuutta
  • itsetuntemusta
  • rohkeutta elää omaa unelmaa todeksi


Keskitymme onnistumisiin, sillä pienikin onnistuminen vahvistaa näkymättömiä lihaksiamme. Jokainen tekee harjoituksia omista lähtökohdistaan. Lihaksille on annettava aikaa kehittyä ja tarvitaan säännöllisiä toistoja. Päivittäinen VoimaTreeni tuottaa varmasti tuloksia lähitulevaisuudessa. Olet tervetullut mukaan milloin tahansa. 


Mielen Voimatreeni vko 1 - Mitä sinä oikein kelailet?
Mielen Voimatreeni vko 2 - Minä olen - Hengitän
Mielen Voimatreeni vko 3 - Tee pieniä hyviä tekoja
Mielen Voimatreeni vko 4 - Puhu peileille rakastavasti



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti