.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

sunnuntai 20. joulukuuta 2009

Kuka olen ja mitä etsin?

Lopulta minä en enää tiennyt
ihan varmasti kuka olen
ja mitä etsin.

Pysähdyin.

En tiedä miten löysin lopulta itseni,
mutta huomasin etten ollutkaan
kadonnut itseltäni.
- Olin vain ollut etsimässä liian paljon.
Runotalo



Kulkiessani luonnossa tunnen itseni ehjäksi. Tiedän, että kelpaan täällä juuri sellaisena kuin olen. Minun ei tarvitse olla yhtään enempää tai yhtään vähempää kuin se mitä oikeasti olen. On helpottavaa olla ihan omana itsenään. Kun voin hyväksyä itseni niin minun on helpompi hyväksyä myös toiset. Voin nähdä ihmisissä saman minkä luonnossa; kauneuden ja tarkoituksen kaikessa. Jokaisessa on jotain mitä voin ihmetellen ihailla.

2 kommenttia:

  1. Kun etsimme ulkoa mikä on jo sisällämme, saattaa saada meidät itseltämme kadoksiin...

    meidän ei tarvitsekkaan etsiä...

    VastaaPoista
  2. Niin - kun lopettaa etsimisen niin löytääkin helposti :)

    VastaaPoista