.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

keskiviikko 2. joulukuuta 2009

Hopeisen karhun matkassa

Olin vahva,
vahvempi kuin aiemmin.
Olin päässyt hopeisen
karhun matkaan.
Runotalo


Aamulla herättyäni en voi heti sytyttää lamppuja, sillä mystinen hohtava valo loistaa läpi talomme ikkunoiden. Minun on kierrettävä ikkunalta toiselle katselemassa miltä maisemat näyttävät kuun valossa. Kaikkialla on valtavan kaunista, sillä lunta on vihdoin satanut sen verran, että kaikki on hopean hohtoista. Päiväni alkaa hienosti; tunnen miten aamun hohtava tunnelma seuraa hymyten mukanani missä tahansa olenkin.

3 kommenttia:

  1. Sinulla on todella sana hallussa, pelkillä sanoilla saat mieleeni hyvin vahvan tunnelmakuvan.. Ihanaa kun joku osaa! Iso Kiitos kun tulit lukijakseni. Ihanaa talven jatkoa ja joulun odotusta!

    - Jaana

    VastaaPoista
  2. Kuun hohde on lumoavaa...
    Sen valo loistaa ja antaa asioille ihan uuden merkityksen...

    VastaaPoista
  3. Kiitos Jaana, usein tuntuukin, että olen kuin sisässä itse tapahtumassa mielessäni ja sitten se tulee ulos sanoina :)
    Hanne, olen huomannut saman eli maisema on kuin ihan eri maailmasta kuun valossa. Olisipa hienoa, kun osaisi kuvata kuunvalo kuvia - onkohan se edes mahdollistakaan...

    VastaaPoista