.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 12. helmikuuta 2016

Voimaruno & voimakortit vko 7: Olen se jota rakastan





OLEN SE JOTA RAKASTAN

voimaruno & voimakortit
vko 7 - 2016





Istun hiljaisuudessa 
aamuisen maiseman keskellä

sydämeni niin kovin hiljainen tänään 
taputtelen sitä hellästi
 että se heräisi unestaan
 ja alkaisi sykkiä iloisemmin 




Talvihorros on ollut pitkä 
sydämeni lämpöisenä
odottanut rinnassani
 että koittaisi jälleen 
sydämeni kevät 
aika 
jolloin kaikki on keveää
 ja polku hohtavana edessäni 
selkeänä 
että tiedän minne suunnistan 
mitä tehdä
 ja minne olen menossa




Tänään pysähdyn ikkunani äärelle
 otan sydämeni kämmenelleni 
kannan kaikki 
sen ajatukset ja toiveet
 syvimmät mietteet 
näkyville 
kerään jonoiksi ikkunalaudalle eteeni 
että näkisin kaiken paremmin

 järjestelen 
kokeilen 
pohdin ja mietin 
sovittelen erilaisia osia 
erilaisiin uusiin paikkoihin 
mietin järjestystä
 jota en ole kokeillut 
milloinkaan aiemmin 

Voisiko sittenkin olla toisin
 voisinko sittenkin 

Minä




Kuka minä olen sydämessäni 
tunnistanko todellisen itseni 
siten kuin se pitäisi tunnistaa 
että olisin vahva sydämeltäni 
mieleltäni
 että toteuttaisin sen 
mikä minussa sykkii todellisena 
odottaen tulla valoon ja syntyä todeksi 



rohkeasti
rohkeana
mitä pelkään 

mitä vielä odotan ja pelkään 
mitä mietin ja varron 

Missä on sydämeni vahvuus ja lujuus 
jonka tiedän ja tunnistan hetkittäin 
niin arkana 
kuin kulman takana kurkkimassa 
minulle välillä ilkkuen
 että sydämeni näkisi 
oman itsensä
 kuin peilissä
 todellisena
 ja silti niin väärin 
silti niin ihmismielen 
kaikkien harsojen ja kalvojen läpi 

vääristyneenä
 siitä mitä olen kokenut 
mitä minulle on sanottu ja opetettu 
läpi vuosien 
läpi aikojen 




En minä ole minä
 ellen ole se 
mikä olen itsessäni




 Ellen ole se 
minä
 joka katsoo peilistä 
silloin 
kun ainoastaan 
minä 
katson sinne 

puhtaana ja aitona 
rehellisenä 
ollen se ihana
 ihmeellinen
 joka  olen 




Ollen se
 jota todellisuudessa rakastan 

tänään

*

- kuljen Sydämeni polkuja -


Itsensä hyväksyminen ja rakastaminen sellaisena kuin on - siinäpä tärkein oivallus matkallasi sydämesi poluilla. 


*

5-sivuinen A4 tuloste sähköpostitse

*



Tuleeko sähköpostiisi jo voimakirje? 
Voimakirje on ilmainen ja ilmestyy perjantaisin.

Tutustu ja liity mukaan!

*

Poikkea Kukkien kauppaan!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti