.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 22. toukokuuta 2015

Voimarunot & voimakortit viikolle 22: Ehdoton luottamus




EHDOTON LUOTTAMUS


Tänään luotan elämääni
sen kulkuun ja juoksuun 
sen liitäviin askeliin kaikkialla

Tänään luotan elämääni
sen lauluun sen sointuihin
 sen kepeisiin sävelkulkuihin 





Tänään luotan elämääni
sen säveliin joita ei voi säveltää
 ja valita kukaan muu kuin minä itse





Olen oman elämäni säveltäjä 
sen asiantuntija tässä hetkessä

minä sävellän kauneimmat sävelet
 minun musiikkiini 





Minun sointuni 
ovat minulle luotuja
 minusta lähtöisin 

tunnistan ne kaikkialla missä kuljen
 vain ne soinnut vastaavat minulle 

ne soinnut tuntevat minun kutsuni
 niitä varten olen olemassa

että säveltäisin juuri sen musiikin
 joka on kauttani tarkoitus virrata maailmaan

 että tekisin juuri ne soinnut 
valitsisin ne tauot 
jotka ovat tarkoitukselliset 
minun elämääni 
minun taideteokselleni





Minä olen itsessäni kaunein sävellykseni 

silloin kun tunnistan itseni 
oman sisimpäni kauneuden 
sen soinnut minussa

 silloin kun olen avoin oma itseni 
että elämäni kaunein laulu 
voi soida kauttani
 tähän maailmaan 






Silloin olen kaunein laulu
 silloin olen rakkaus ja valo 
silloin olen se kuka todella olen 
silloin minun on hyvä olla 





Tuudittuen iltaisin uneen omassa laulussani 
voin herätä tähän omaan lauluuni 
omaan musiikkiini 

jatkaa sävellystyötäni rauhassa ja ilolla 
luoden kauneinta elämääni todeksi joka hetki 

rakastaen elämääni.




Uusimman voimarunon musiikin ja säveltämisen teema taisi syntyä keväisten kasvien ja lintujen laulun innoittamana. Miten hyvin kasvit ja eläimet osaavatkaan ilmentää parasta omaa itseään. Puutarhassa kaikki sopivat toisiinsa ja täydentävät toisiaan. Kokonaisuus on kuin valtaisa ihmeellinen sinfonia. Samalla tavalla olisi osattava olla ihmisenkin. Kaikki sujuu parhaiten luonnostaan antamalla elämän virrata ja sallimalla asioiden tapahtua liikoja murehtimatta. 


- Mukavaa viikonloppua ja huoletonta ensi viikkoa -


*

Kukkien kaupan suosituimmat tuotteet tällä hetkellä


mini kierrätettävät voimakortit

Jaa hyvää mieltä eteenpäin.

voimakortti sekoitus

Ennakkoalessa: Sekoitus: Pienet voimakortit 5€ / 10 kpl 
- katso kaikki aletuotteet tästä

Poikkea Kukkien kauppaan tästä.


2 kommenttia:

  1. Kiitoksia ihanasta postauksesta - aurinkoista viikonloppua sinulle <3 RONJA

    http://ronjantarinoita.blogspot.fi

    VastaaPoista