.

Mukava, että poikkesit tänne: Olet nyt Runotalon vanhassa blogissa, jossa on tarinaa vuosilta 2009 - 2017. Voimarunot jatkuvat Runotalon uusilla nettisivuilla ♥ klikkaa tästäRunopolkujen lakaisuterveisin Runotalon Sari

perjantai 10. helmikuuta 2017

Kristallisydän






Viikon 7 voimaruno on

K R I S T A L L I S Y D Ä N





Tässä VOIMALAUSEITA oman kristallisydämesi vahvistukseksi - ole rohkeasti oma itsesi




  • Rakastan elämääni täydesti
  • Elämäni on oma taideteokseni
  • Olen oma itseni joka hetki
  • Edistyn joka päivä
  • Olen ihmeellinen
  • Minulla on kaikki vastaukset itselleni
  • Olen aurinko - säteilen omaa valoani
  • Rakastan olla olemassa
  • Olen perillä joka hetki
  • Nautin omasta elämästäni
  • Olen rohkeasti sellainen kuin sisimmässäni tunnen olevani
  • Otan ilolla vastaan oman kasvuni
  • Teen ainutlaatuisuudestani näkyvää ja kaunista
  • Loistan oman elämäni pääosassa
  • Annan itselleni anteeksi että en ole täydellinen
  • Minulla on oma tarkoitukseni tässä maailmassa
  • Riitän itselleni - se riittää
  • Olen sitä mitä uskon olevani
  • Uskallan kuunnella ja totella oman ääneni kutsua
  • Hyväksyn itseni sellaisena kuin olen
  • Luotan omiin siipiini


Valitse voimalauseista ne, jotka tuntuvat sinusta hyviltä. Kirjoita ne itsellesi muistiin paikkoihin, joissa näet ne monta kertaa päiväsi aikana. Toista lauseita usein ja huomaat miten ne vahvistavat sinua sisäisesti.






TÄNÄÄN PÄÄTÄN OLLA OMA ITSENI


Tänään
minä tartun mahdollisuuksiini
kaksin käsin
enkä päästä niistä irti.



Tänään
päätän olla oma itseni
niin täydesti,
etten voi kadottaa itseäni
enää hetkeksikään.



Tänään elän hetkessä,
olen siinä niin läsnä
että mieltäni kirvelee,
sillä se ei pääse enää 
sekoittamaan päätäni.



Mieleni on hiljennyttävä,
väistyttävä sivuun
lopullisesti.






- lakaisen voimapuutarhani polkuja -




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti